-
Zwroty i reklamacje
POLITYKA ZWROTÓW
Zasady odstąpienia od umowy
W naszym regulaminie dotyczącym zwrotów termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od dostarczenia przesyłki, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu lub wymiany.
Aby zakwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Nie przyjmujemy zwrotów:
– kart podarunkowych;
– produktów przygotowane pod indywidualne zamówienie kupującego, przecenionych;
– zwrotów zgłoszonych po terminie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki.
Zwroty prosimy odsyłać na adres:
PROTEBE Sp. z o.o.
ul. Św. Jana Nepomucena 8
89-632 Kosobudy
z dopiskiem: ZWROT
Obsługa zwrotów
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zawartości paczki wyślemy Ci e-mail informujący, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w terminie do 14 dni (co do zasady zdecydowanie szybciej).
Jeżeli nie otrzymałeś zwrotu w wyznaczonym terminie, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Jeśli to zrobiłeś i wciąż nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: adm.protebe@gmail.com. Wyjaśnimy sprawę.
Wymiana uszkodzonych lub wadliwych produktów
Dokładamy wszelkich możliwych starań aby dobrze zabezpieczyć paczki, a do środka włożyć właściwe produkty. Ze względu na zdarzenia losowe mogą jednak zdarzyć się pomyłki. Wszyscy jesteśmy ludźmi. Dlatego masz pełne prawo do zgłaszania nam wszelkich nieprawidłowości związanych z paczkami.
Do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy indywidualnie. Jeżeli dotarły do Ciebie produkty uszkodzone w transporcie, bądź z jakiegokolwiek powodu wadliwe, np. pomyłka przy pakowaniu paczki lub przeterminowany produkt, to zrób zdjęcie i prześlij je nam na e-mail adm.protebe@gmail.com wraz z numerem zamówienia w celu weryfikacji. Weryfikacja trwa zazwyczaj do 24 godzin w dni robocze. Po przeprowadzeniu weryfikacji doślemy na nasz koszt prawidłowe, w pełni funkcjonalne produkty
Inne informacje dotyczące zwrotów
W razie dodatkowych pytań dotyczących zwrotów i wymiany produktów skontaktuj się z nami pod adresem adm.protebe@gmail.com.